the winner takes it all

New update about my fabulous life!!! JAG VANN RIMTÄVLINGEN. Nöjdaste tjejen of all time. Okej två antivirusprogram till ett värde av 1800 till mig (random vaddå?)
Number 2 exiting thing. Får en massa spännande frågor på mailen om mina allergier, kanske är en familj som undrar ifall de står ut med ett allergimongo ett år. Min hotmail-inkorg brinner alltså för tillfället!

Annars då? Joo jag är sjuk tröstäter glass som vanligt tittar på julkalendern istället för att plugga (vilket jag verkligen verkligen verkligen borde) Har plugg från tårna till öronen typ. OCH! Ännu en spännande sak. Jag har kommit upp till resten av mänsklighetens teknik nivå och inhandlat en iphone. Wohooo ska aktivera den imorgon! Kommer att ha tappat den och gjort sönder den innan söndag typ. Sönder söndag det ser ju till och med likt ut. AJA

Förövrigt söker jag dejt till nästa torsdag du kan få timlön. Det var allt. Adios Amigos
Trackback
RSS 2.0