ahaja

Att blogga är att kategorisera sig. Vi har hela tonårstjejsvågen, den dagboksskrivande generationen som ser blogg.se som lika revolutionerande som när man kunde byta ut barbiedockorna mot the sims. Finns dock en viktig skillnad. Folk tvingas faktiskt att läsa det (med folk menar jag mig och mina tvångstankar) Det finns sådana som portionerar ut stavfel lite här & där tillsammans med livesändningar från plastikkirurgen, andra som faktiskt är rätt coola (och där bannades jag från den kategorin genom att använda cool-ordet) och så har vi en sista (dock nästan obefintlig) kategori med folk som faktiskt har någonting (vettigt) att säga. Fast de bloggarna är det ingen som läser. Jag tänker förstås inte kategorisera mig själv.

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0