nattskatt

Bloggar inte som sagt. tänkte bara säga att veckan har varit himla bra när man tänker efter. var på utbytesstudent-intervju vilken hölls av en skapligt go 1991 född kille vid namn fabian som visade sig omöjlig att facebookstalka upp senare. I vilket fall, två timmar mycket adrenalin, svett och svart kaffe senare trodde han i alla fall att jag skulle bli antagen. Fy, genomlevde några hysteriska ögonblick av tunghäfta däremellan. De ringer någon gång i veckan och berättar ifall jag är antagen eller ej.

jätteglada som vanligt

Har också varit på Håkan. Var där 11 timmar innan och fick nummer 96. Hängivnaste håkanfanen. Tjejerna som satte rekordet var där 42 timmar innan. Kallt och jävligt. Hängde med några goa stockholmare, söta tjejer och en grymt duktig gitarrspelande 14-åring, oså Emma och Annie då. Temperaturen var helt fel hela dagen och det blev en blandning av huttrande och svettande. Sen började Håkan och jag måste faktiskt säga det att Håkan du var bättre förr, jag är ledsen. Eller så är det jag som är sämst och inte lärt mig de nya låtarna. Atombomb var ändå höjdpunkten på konserten, förutom när jag slängde mig som en galen struts och fångade en av rosorna håkan kastade ut förstås. Kom hem, duschade, tinade upp som en snögubbe i ett solarium och somnade som en stock.
Trackback
RSS 2.0