Barbie world

Är på dåligt humör idag. Drömmer mardrömmar om att bli hemskickad på nätterna, vaknar kallsvettig med ångest och tror att jag är i Sverige, vet inte hur jag ska tolka det. Tror inte att jag riktigt förstått att allt har ordnat sig. Har inte heller någon lust alls att plugga till ekonomiprovet jag har imorgon. Klockan är snart nio och hela huset är fullt av instrument och sång, värdfamiljen har vänner över som vanligt. Sitter och tittar på de sorgligaste scenerna ur filmen Crash på youtube om och om igen för att vänja mig för jag vill inte gråta när vi ser den med klassen imorgon, tycker själv att jag är ett geni. Har dåliga erfarenheter från hur alla sitter helt oberörda och jag måste låtsas att jag fick extrem pollenallergi eller nåt. Tänkte pryda detta dystra inlägg med lite färg för att muntra upp mig själv. Fick tillbaka mina Barbies idag, nu tror ni kanske att detta är ett A4, men nej, vad ni ser är en jätteaffisch!!! 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad långt HÅR du har fått!! SÅ FINT!!! Hoppas dina dagar nuförtiden är fantastiska och att mardrömmarna slutar snarast. Du är saknad! Puss från ett kallt men väldigt vackert snöigt Sverige

2012-12-11 @ 23:53:25

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0