celtic christmas

Gårdagens planer ändrades när min stora kärlek bjöd med mig på konsert. Det kunde ha varit en dejt ifall inte 5 av hans syskon + hans mamma varit med.... Sedan var det också lite awkward när flera av deras bekanta kom fram hälsade glatt och frågade ifall jag kom ihåg dem eftersom de trodde att jag var en av hans bröders fru. Hon är också svensk, antar att vi ser likadana ut allihopa. Är lite ledsen för jag tror att det är inappropriate för honom att dejta mig ifall vi inte ska gifta oss. Sitter och googlar på "att göra någon okristen", det går inte så bra. Ska se till att fota honom nästa gång så ska ni få se varför mitt hjärta smälter. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0