The hobbit



Nu får vi hålla tummarna allihopa! 

Såg precis The Hobbit tillsammans med Zane och Isabel. Förutom att vi dök upp 10 minuter efter att filmen skulle börja (och fick vänta ytterligare 10 minuter på att reklamen skulle ta slut) och fick sitta längst fram med nackspärr så var den AWESOME. Dumma amerikanska biografer som inte har bestämda platser. Min dag har jag spenderat i ett mall med min fina värdmamma. För att överrösa er med onödig information köpte jag nya strumpbyxor för det var hål i alla mina. Har lite bikinibilder från ett kvällsdopp i havet igår som jag inte orkar ladda upp. Imorgon får ni dem. Nu ska jag sova, godnatt finisar 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0