weekend

Har 30 minuter två uppsatser och en economicsläxa kvar innan jag ska iväg på familjens årliga kakdekorationskväll tillsammans med alla deras vänner, och hur prioriterar jag? Er såklart! Får bli en lång natt, har 4 dagar kvar i skolan och torsdagen kommer bara vara julfirande, klockan 5am på fredag åker jag till Yosemite!! 

Första bilden är på mig och Eileen när vi julpysslar i köket och sedan lite annan julstämning från kvarteret, tycker förresten nästan att vi är lite lika!

Sedan har vi fredagens ytterst spontanta nattdopp. Jag hade velat inbilla er att det var skönt och att jag bor på ett året runt semesterparadis, men det var hemskt. Det innebar 10 sekunders kasta sig under vattnet sedan upp igen och sätta på sig varma kläder, hem och duscha varmt 30 minuter och dricka 3 koppar te. 



Och så idag så åt vi i Yosemite gänget lunch, Janie (min hostmamma nr 2 alltså) fick inte vara med på bild, men Ruby till höger ska alltså också med! Jag ser fram emot det så mycket!!! Ps. det finns björnar där, de kommer på nätterna och äter ens sopor. Jag ska mata dem. Jag. vill. se. en. björn.


Ska avsluta med att dela med mig av en video som mina vänner Maya och Paige har gjort, de är SÅ BRA


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0