Thanksgiving preparation

 
Fick tillbaka livslusten och insåg att jag trivs himla bra här! Har tre fina rumskompisar - Bella, Jonas och Gidget, här har ni dem i samma ordning;



Bella är världens finaste katt, hennes hår är överallt dock. Jonas kommer från Norge. Jag och Gidget håller på att laga mat för fullt, nu tar vi en liten paus, sedan ska vi till affären igen och handla vad vi glömde, och sedan fortsätter vi igen (notera att klockan är 00:44 här just nu) Hon är underbar! På bilden ser ni världens godaste sweet potato pie som jag ska laga till er hemma i Sverige sedan. Har två nätter kvar här, imorgon är det thanksgiving, och sedan på fredag kommer min nya familj och hämtar mig! Mår så himla bra!

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0