Cali life

Jag har adopterat ett syskonpar från cross countryn, och efter springturen idag åkte jag och mina lillasystrar och köpte frozen yoghurt. Vardagslyx. Springer för mycket för att bli tjock, äter för mycket för att bli smal, vilket känns som en ganska bra kombination. Tänker fortsätta ha ost på mina quesadillas och guacamole på mina nachos (min diet består till 99% av mexican food) Mmhmm. Tänker också hålla mig borta från yoghurtstället där vi var idag, alldeles för mycket goda saker, alldeles för billigt, livsfarligt

Säg hej till familjen!


En annan värd sak som hände idag var att asiaten bredvid mig i artklassen som typ hatar mig (antar det eftersom han alltid total-ignorerar mig och böjer sig fram och pratar med killen på min andra sida, en gång bjöd han till och med alla vid bordet utom jag på godis) kommenterade min baby fox och sa att den var fin. Blev nöjd. Ni ska få se den när jag är färdig. Fick också mina nuvarande art betyg, se och njut


Kommentarer
Postat av: Louise

anna du är så grym! the asian kid can die

2012-10-11 @ 12:20:23

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0