farmers market

Hade av personliga skäl århundradets värdelösaste dag, kände mig svimfärdig hela dagen. Men, så slutade jag skolan och bestämde mig för att nej jag ska inte gå hem och gräva ner mig, jag ska ta tillvara på min tid här. Så jag lät min nyblivna vän Reese ta med mig på marknad, vilket visade sig vara världens bästa idé



De hade så mycket fantastiska sorters grönsaker och frukter, provsmakade allt! Här är Reese, han uppfyller alla dina fördomar om homosexuella, fast han är hippie-versionen
(eftersom siri undrade vem gubben på min blogg var måste jag tillägga att han är endast 24)



Sedan åt vi utan att överdriva bland det godaste jag någonsin smakat i mitt liv. Det var någon slags crepes, fråga mig inte vad det var i, men det var helt färskt och SÅ gott. Det är marknad här varje vecka, kommer leva på detta. Familjen, ni kan redan börja längta!



Nu ska jag plugga, ha det så bra därhemma!!

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0