gnäll

Nu tänker jag gnälla lite för det får man på sin egen blogg. Man kan tänka sig att oktober borde innebära lite fina höstlöv osv kanske en och annan regnskur, men nej, här betyder det uppenbarligen värmebomb på 38 grader. Skjut mig. Det var det värsta. Vattnet är is(sverige)kallt här, men idag under min joggingtur fanns det inget som kunde hindra mig från att springa ut i vågorna. Trodde inte jag skulle överleva hemvägen, men här är jag nu mot alla odds. Tänker också gnälla lite extra över min cykel. Borde anmäla den för misshandel. Mina ben ser förskräckliga ut. Har också värsta brännan men jag vägrar sola bort den för tänker inte befinna mig utomhus mer än nödvändigt. Nu har jag 100 ton läxor som väntar vilket är den sista punkten på min gnäll-lista. Eller förresten, håller på att bli sjuk också! (Hur är det ens möjligt i det här vädret?) Aja, nu har jag gnällt färdigt. Hoppas att ni sover så gott där hemma. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0