hot girls cause car accidents

Har haft en fullspäckad dag, är helt utmattad! Vi hade en field trip till polisstationen i min Government class, vilket var kul. Ännu roligare blir det när jag Laurel och Chelsea traskar tillbaka mot skolan och det åker förbi en bil med en kille som stirrar så mycket att han glömmer bort att bromsa och kör rakt in i bilen framför, best moment of my life!! Hahaha hans ångest. Här är jag och Laurel



Snodde bilden från en facebooksida, här är min Governmentklass!



Jag, Chelsea och Laurel i baksätet på en polisbil heheh



Sagohusen, är flera gator där alla hus är såhär söta, vill flytta in i allihopa



Jag och Courtney gick downtown och strosade runt i affärerna och letade halloween-inspiration efter skolan, milkshaken kan vara den bästa jag smakat



Så började det bli lite mörkare och vi begav oss ner mot havet istället



Alla små prickar är surfarkillar, åh de är så fiiina med sina saltiga lockar, vita leenden och solbrända kroppar. Mitt hjärta smälter varje gång de kommer traskande i uppknäppa våtdräkter med surfbrädan under armen. 



Så satte vi oss på en klippa och njöt av utsikten litegrann, den var helt ok om man säger så



Sen tog vi en promenad hem och :

Breaking News- -CA Fireball Meteor 17OCT2012

California Fireball Meteor +19'45 PDT 17OCT2012
MBIQ indicates that a meteor was seen minutes ago over California on 17OCT2012

VI SÅG DEN!!! Det var så coolt, den var vit/orange och skimrade i grönt. Trodde det var fyrverkier först, sedan aliens, men det var en meteor!! 

Så stannade vi hos Courtney och hade pizza night med hennes familj och en massa av deras vänner! Nu är jag så trött för har pratat och lyssnat på så mycket engelska idag att mitt huvud sprängs. Ska tvätta mina kläder, se ifall jag har några läxor och sedan kasta mig i sängen!


 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0