Santa Cruz City Council

Idag var det som att komma hem igen. Amnesty International pratade i min compklass, jag var den enda som visste vilka de var förövrigt. Efter skolan var jag och min governmentklass med på tv!!! Channel 8, riktiga kändisar. Vi gjorde presentationen som jag pratat om tidigare. Jag pratade dock inte för en gångs skull, tycker fortfarande att det är lite jobbigt att prata inför klassen och kände att hela city council, en stor publik, och jag vill inte ens veta hur många tusentals tv-tittare var ett liiite för stort steg. Men det var jättekul i alla fall!

Såhär såg det ut där alla i city council satt



Här är fina Simon!!



Min transportation grupp, Olivia och Paige!



Oså Marcus och Eric. Alltså dessa killar påminner mig så mycket om killarna i min gamla djupedalskolan-klass. De har alltid något roligt att säga, de bjuder på sig själva och jaa, de är underbara!



Klassfoto på alla som var där, min lärare är bäst förövrigt. 

 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0