skull

Har för första gången i mitt liv upplevt vad folk brukar kalla "en skön joggingtur". Har tidigare trott att sådana inte existerar. Det roliga är att det är samma tur som för en månad sedan hade halvt hjäl mig, nu flyger jag fram på lätta fötter. Okej, det kanske var en överdrivt, men jag behöver inte stanna längre och jag har inte andnöd när jag är färdig. Med tanke på att det är 25 grader och stekande sol tycker jag att jag är rätt duktig. 

Annars så har vi har sämsta temat i artklassen just nu, jag protesterar och målar döskallar istället. Här har vi en som jag klistrat på svart papper, fin halloween-dekoration, och apropå det kolla bild nummer 2, varför går vi inte in för det så hårt i Sverige? Det är ju helt underbart, att promenera hem är numera som att gå på läskigt äventyr!

 
 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0