yoshi

Idag när jag traskade hem från skolan bestämde jag mig för att smita in i en kiosk och köpa med mig en dricka så att jag inte skulle förlida på vägen. I Sverige hade detta tagit ungefär en minut. Här tog det seriöst minst 10 och då hade jag hunnit bestämma mig, ändra mig och ångra mig igen femton gånger. Kände mig ungefär lika velig som mamma i en keramikaffär på Gotland. Det finns så mycket valmöjligheter!!! Nöjde mig tillslut med denna rosa substans;



Har också en ny favvotröja, och vad är en blogg utan dagens outfit? Den påminner mig om alla fina Nitendo 64 kvällar jag har haft i mitt liv. Saknar er därhemma ska ni veta. Var förövrigt förfärligt ful på bilden så gjorde om mig själv till ett troll



Och så min fina roommate Josephine som då och då hoppar in som modell för Cheetos, här poserar hon med 600 grams (!!!!!) påsen vi köpte hem idag, kommer se ut som en ostboll när jag är färdig med dem!


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0