A little more to the left, That's it!

Körde filmkväll med Andrea igår så har inga bilder att bjuda på. Men innan dess var jag och tog mitt "yearbook photo" Hade precis kommit hem från skolan, bytte kläder lite snabbt och så åkte vi till fotografen. Såg framför mig Sveriges skolfotoprocess och hade inte ansträngt mig särskilt mycket alls. Kom fram och hann knappt kliva innanför dörren innan hetset började. Fem korta asiatiska kvinnor och män sprang omkring som små illrar runt mig, fick fylla i 15 blanketter, de knuffade in mig i ett rum proppfullt med stylingprodukter (och kläder!!) och tittade argt på mig tills jag försiktigt tog lite hårmousse i händerna då de nickade belåtet. Sedan var jag helt plötsligt i ett hemligt uterum med massa blommor, mitt under världens photoshoot, och mellan varje kort sprang en av kvinnorna fram och rättade till mitt hår och mina kläder. So awkward. Ska dit nästa fredag och välja vilken av bilderna jag vill ha. Med tanke på nivån på photoshopen på bilderna på väggarna därinne lär jag vara vrålsnygg. Har aldrig sett så mycket len hud och vita tänder i hela mitt liv. Nu ska jag ner och äta frukost! Ha en fantastiskt lördagskväll mina vänner!



Ps. Tack världens bästa mamma för tvättråden, inte lätt att bo själv hehe 
 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0