AHHHHHH

JAG ÄR SÅ EXALTERAD. Är ju som alla vet en pez-fantast och idag när jag lugnt och stilla vandrar omkring inne på World Market ser jag boxen nedan. Jag frös. Gapade. Stod där i typ 5 minuter och hörde hur hjärtat klappade. Sedan slet jag åt mig paketet och sprang till Andrea, och hon köpte det i tidig julklapp till mig!!! (Har jag sagt att hon är världens bästa?) DET ÄR LIMITED EDITION. Dör. Har ställt upp den så att den är det sista jag ser innan jag somnar.



Förövrigt har jag också tillfört lite svensk kultur till matförrådet. Så nu tänkte jag att detta är ett bra tillfälle att föreslå det; Mamma, kan vi flytta hit för gott? Vet att du inte kan vara utan din kaviar och knäckebröd, men som du ser är det inte längre ett problem.



Ytterligare en sak, min prom kommer vara på en båt!!! 

Kommentarer
Postat av: mallan

MEN DU SKOJAR. bilbo och gimli ägde ju sönder.

2012-09-28 @ 08:08:05
URL: http://whitestrawberry.blogg.se
Postat av: Reduce Weight Fruta Planta

I be glad about the formidable lida daidaihua solid, I totally recommend highly this gadget. by the way, the goods sprang 1 day prior predictable- in addition recommend highly the trader!

2012-10-02 @ 16:20:47
URL: http://rarzorz.com/class/

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0