Bränner


Är egentligen för trött för att skriva något idag. När jag kom hem kastade jag mig på sängen och helt plötsligt var klockan 45 minuter senare. Har massor att göra. Dagens höjdpunkt var i alla fall när en fågel bajsade på Courtney två gånger inom loppet av 5 minuter (se, jag börjar lära mig namnen) Det är också lite intressanta saker på g, min galna bildlärarinna skämde tidigare i veckan ut mig genom att fråga hela klassen ifall någon kunde tänka sig att adoptera mig, men idag sprang en kille i klassen ikapp mig och sa att hans mamma sagt att hon var intresserad, bara sådär liksom. Vi får se vad som händer, trivs jättebra där jag är nu, men måste säga att "jag bor 5 min härifrån" lät ganska lockande. Plus att han höll en skateboard i handen. Jag vill lära mig!!! Nu ska jag skriva uppsatser. Alltså vi är så bortskämda i Sverige, här får man nya läxor varje dag, alltid till dagen efter. Dock är vi inte bortskämda med vädret. Jag dör av värmeslag. Idag när jag ensam joggade mot stranden med kameran i högsta hugg var jag lite rädd för att den skulle bli vattenskadad, av mig. 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0