high school

Okej. Första dagen i High School är nu avklarad.
Jag har det bästa schemat jag någonsin hört talas om.

Börjar morgonen med engelska, fick en av de lättaste engelskakurserna som fanns, var den för enkel skulle jag uppgradera mig, missade den idag eftersom jag var hos studievägledaren. 

Sedan går jag vidare till Yoga (för din skull mamma) Det enda jag egentligen behöver tillägga är att man endast får bonuspoäng ifall man skulle lyckas somna, och vi ska gå till stranden och hänga varje fredag! 

Sedan är det dags för Art. Idag målade jag av en gympasko. Min lärarinna är smått galen men extremt talangfull. 

Sedan kommer det värsta. Studievägledaren lyckades promota någonting som hetter Color guard. Det går ut på att man ska dansa med en jättestor flagga. Det var det absolut värsta jag gjort, det stod en tjej bredvid mig och hackade på varenda rörelse jag gjorde i en och en halv timma, hör fortfarande hennes röst i huvudet. Ville bara dunka den jävla flaggan i huvudet på henne.

Så, den kursen tänker jag gå och välja bort imorgon. Har ingen aning om vad jag ska ta istället. Det finns nämligen ett litet problem...... ALLA I SKOLAN ÄR TYP 15 ÅR. High School är ju uppdelat på 4 år och alla kurser jag har går att välja vilken årskurs man än är i.
Har fått stå ut med pyttesmå tjejer som blir så exalterade över att jag är svensk och ska gå i deras klass att de hoppar upp och ner och skriker av glädje hela dagen. Behöver i alla fall inte oroa mig för vänner, behöver mer oroa mig för hur jag ska bli av med dem. Imorgon ska jag gå på senior-jakt. Funderar (trots att det gör lite ont i hjärtat på mig) på att välja bort mina snälla kurser mot nåt svårare för att få gå med fler människor i min egen ålder.

Vi får se hur detta slutar. Fortsättning följer 


Welcome to California


Kommentarer
Postat av: juli

klart du ska välja en svår kurs med seniors!!!!!!!!!!1 lite snyggare killar osv. det kan inte vara värre än kina kan jag lova. kan du inte välja senior art eller nåt? borde du klara ev lätt som en plättis.

2012-09-12 @ 16:11:43
URL: http://julialagerquist.blogg.se

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0