home

Under träningarna brukar jag jogga ut på piren för jag tycker om att springa precis vid havet och det blåser alldeles lagom där ute, har inga egna bilder på den förstås men såhär ser den ut. 



Det finns en alldeles speciell anledning till varför jag gillar den också, och det är på grund av att på varenda stolpe under hela piren ligger det en sån här tjockis och gottar sig



Ingen av dessa bilder kan riktigt förmedla känslan, men så hittade jag den här videon, så gosiga är dem
 


Ifall man går upp tidigt på morgonen kan man till och med höra dem från mitt hus, och jag bor inte så nära havet.  Jag tycker bättre och bättre om Santa Cruz för varje dag som går. Som jag skrev börjar det kännas som vardag här också, men varje dag bjuder ändå på något ögonblick då jag ler lite för mig själv och är tacksam över att jag får uppleva det här. 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0