snälla

Okej, det finns inga nyheter kring mitt kommande år så vi kan ju glömma det sålänge. 11 September skämtet håller förövrigt inte ens längre för datumet är framflyttat och jag kommer bli kvar här alldeles för länge. Vilket det visade sig under morgonens joggingtur är det sista som behövs. Jag dog. Efter en sommar av alldeles för mycket unnande är jag inte tillbaka på ruta ett utan snarare ruta minus femhundra. Det enda jag har att säga till mitt försvar är att utbytesgrejen gör mig galen och glass direkt ur paketet är bästa medicinen. Bilderna nedan kommer från helgen hos farmor där födelsedagsfirandet måste ha bidragit med ytterligare typ tre månadsintag av kalorier. Färgade förresten håret rosa som resultat av uttråkningen. Snälla kan inte bara placeringen komma snart. Snälla. Snälla. 



 

Kommentarer
Postat av: glad chey

nawwww. så åker du innan ll september !!!!!!!!!

2012-09-05 @ 06:45:35
URL: http://whitestrawberry.blogg.se

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0