snapea crisps


Så trött, så tråkigt, tror jag dör. Och det är så värdelöst, ni förstår inte. Har finals slutprov i min ekonomiklass imorgon. 100 ord och 25 frågor. Hade kunnat vara något att hetsa upp sig över, ifall inte min lärare delat ut ett papper med alla hundra ord före provet och berättat att vi är tillåtna att ha med oss våra anteckningar. Detta betyder att jag nu sitter och skriver ordförklaringar till alla orden, vilket jag sedan kommer att behöva skriva om ytterligare en gång på provet. Hur mycket hjärnkapacitet krävs det? Svar: ingen. Hur tråkigt är det? Svar: DÖDSTRÅKIGT. Eftersom vi redan haft finals i engelskan var jag i skolan två timmar idag och sa hejdå till klassen typ. Jag läste upp en text jag skrev efter att jag flyttat hit. Blev förvånad över att jag inte var så nervös. Nu ska jag äta snapea crisps och dricka min helande dryck. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0