Halleluja

Jag kommer att vara elak nu, men jag har spenderat mina senaste 2 timmar i katolska kyrkan så jag kommer ligga +/- noll. Var så uttråkad, satt och läste i en broschyr om att man inte får äta en timma innan man ska till kyrkan och att man inte ska tro att man är välkommen ifall man har syndat, skulle precis övergå till avsnittet som handlade om hur man ska gå tillväga för att öppna upp sin själ för att mottaga gud, och så plötsligt händer det. Jag hittar min själsfrände. Jag vet inte ifall jag fick med storheten i det hela på bild, men det var fantastiskt, har aldrig varit lyckligare. 



En annan rolig sak var sångarnas ansiktsuttryck, bara för att man är i kyrkan behöver man väl inte se ut som jesus på korset. Kunde inte ens tycka synd om mig själv var för upptagen med att tycka synd om dem för de såg helt förstörda ut. Och alla 15 årigar som spelade i jazzorkestern hade pottfrillor och tantglasögon, flickor som pojkar. Aja, Zane sjöng fint i alla fall. 



Och min förvåning när det plötsligt dyker upp ett paket på posten från Emmis & Leis med godisgris, julklapp och världens finaste rimbrev som fick mig att fälla några tårar som jag inte vet var av glädje eller sorg. Jag saknar er så mycket!! Alltså åhh. Jag har det fantastiskt bra här, men jag kommer aldrig att känna mig fullständigt hemma någonstans utan mina underbara vänner och familj därhemma. Jag har sån tur som fick världens bästa människor i min närhet, försvinn inte ifrån mig!!!!


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0