It's friday

Hej mina vänner, det är äntligen fredag! Idag har jag varit i skolan, ätit sen lunch med Zane som jag inte sett på hela veckan, sedan följde jag med värdpäronen på en SÅ COOL utställning om en kvinna som säljer sina ägg. Alltså om man är en lång blond smart tjej (här är jag!!!) kan man få $50.000 för ett ägg!!!!! Ska sälja mina, sprida mina gener och slippa ta studielån och sånt, framtiden är fixad. Denna tjejen gjorde bara roliga saker för sina, hon hade typ en lista på väggen med saker som hon gjort "Lyxshopping i Miami - ett ägg" eller "Kryssning genom Maldiverna - två ägg" (hennes ägg var uppenbarligen inte så attraktiva....) I alla fall, rekommenderar det här till alla mina fina svenska vänner, vi är eftertraktade här borta, folk betalar stora pengar för att få våra gener i sina barn. I övrigt var det helt galet fanns typ en bardisk där man bland annat kunde köpa bröstmjölk, uhh. Sedan åkte vi vidare och jag såg äntligen Zanes pjäs! (Kanske inte har sagt det men hon läser teater på en privatskola) Den har hållit henne hemifrån till 10 pm varje dag denna veckan, men det var det värt för den var så bra! Skrattade så jag grät. Sedan i pausen mellan akterna tittar jag snabbt in i en secondhandbutik som låg precis bredvid, hittar en PERFEKT svart levis jeansjacka, så tittar jag på prislappen och dör. Den kostade $10, hade jag hittat den på weekdays secondhand hade den kostat minst $100 jag svär. Kvinnan i disken blev nästan förnärmad när jag stod och skrattade över hur billigt det var, hoppas att hon inte höjer priset på grund av mig för jag tänker återkomma ofta. Efter pjäsen fikade jag med några av Zanes vänner, och nu är jag här! 

 
Vet inte om jag har några andra uppdateringar om mitt liv. Typ att vi har övningar i skolan för att förbereda oss för terrorattacker eller att jag har blivit förälskad i en lång mörk extremt religiös man. Alltså extremt, det är inte ens så att jag kan ignorera det för han trycker upp det i ansiktet på mig. Kanske är gud som skickade honom som sändebud. Tänkte förut idag när jag försökte hacka mig in på grannens nätverk eftersom mitt funkar så dåligt att om jag gissar rätt på lösenordet nu ska jag börja tro på gud, men det funkade inte. 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0