julafton

Kom hem, hade en halvtimma på mig att göra mig iordning och sedan var det julmiddag! Vi var 17 personer och det var massa god mat mysig stämning. På bilden från vänster ser ni en mystisk person som jag inte vet varför han var där, min värdbror i gult och så hans kusin i rött!



och så har vi min värdbrors mycket attraktiva men en aning odrägliga vän i lila krona, ytterligare en kusin (som förövrigt är jättegullig) i blått och så Zane!

Och här är vi! Fråga inte om kronorna, förstod inte riktigt poängen. 



Första julen ifrån vänner och familj, det är lite deppigt. Har känts bättre än jag trodde dock, särskilt efter dagens skypesamtal!! Ni är bäst!

 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0