teckningar

Ni har ju inte fått se vad jag målat på ett tag. Mest för att jag inte har målat. När jag målar gör jag även mest trista uppgifter som vi får så det är inte så mycket att visa upp, men ah, här får ni se litegrann för jag vet att mina läsare med blodsband tycker att det är kul. 

Först har vi Viking Woman som jag redan fått betyg på. Ja det är ett litet A+ som ni ser där i hörnet, jag och min bildlärare bondar. Resten av lektionen fick alla som ville känna på en äkta svensk viking komma och ta på mig.
 

Sedan har vi lite småsaker från min skissbok som jag inte ens tänker kommentera.


... och så dagens verk faktiskt. Första uppgiften på länge som intresserade mig. Det går fort, det är lätt, och det är kul!


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0