New York dag 1

Hej alla mina vänner!!!
Idag har jag shoppat kablar så nu ska ni få dagens bildbombsuppdatering. Här nedan ser ni jag och Sara min rumskompis, just nu sitter vi och äter Cheetos (som ostbågar fast 1000 gånger bättre) och dricker Dr Pepper (<33) Idag har jag sett så sjukt mycket, och ni ska nu få se litegrann.



Dagen började med en äkta amerikansk frukost som innehöll både bacon, toast och omelett. Sedan begav vi oss ut på sightseeing. Först såg det ut ungefär såhär:



Vilket var fantastiskt fint, sedan såg det ut ungefär såhär



Vilket inte är så dåligt det heller....... Sedan kommer en sak som jag hade kunnat tillägna 100 inlägg. 



ALLA DESSA CUPCAKES. Döda mig. Jag var förstås tvungen att köpa den med Lorax. Det gjorde hemskt ont i hjärtat på mig när jag åt upp den (fast förmodligen inte lika ont som hjärtattacken kommer göra när jag dör av för mycket socker)



På stan hängde det massor av luriga små filurer som först var jättetrevliga och skulle kramas och tas kort med, och som sedan sträckte fram väskan och tiggde pengar, vilket var en metod som verkligen rekommenderas för vem kan neka Hello Kitty? Ingen. 



Sen var vi hungriga. Detta är Sara, Sofie och Sara. Låt er inte luras av vattenflaskorna på bordet, i äkta amerika andan kompenserade vi detta nyttiga alternativ med en rejäl hamburgare. 



Bilderna ovan kommer från den bästa leksaksaffären du kan föreställa dig. Finner inga ord för att beskriva den, lite sorgligt dock att jag redan spenderat hela min barndom utan att veta om vad jag missat. Vill ge lite extra kärlek till Willy Wonka avdelningen. Och Barbiehuset, som förövrigt hade två våningar proppfyllda med alla mina barndomsönskningar!



Har också hunnit skaffa några nya vänner från New York. Flawless!! Men, så kommer också dagens missöde....



Här ser ni honom. The naked cowboy. Som ni ser är han en riktig godbit som vi säger hemma i Sverige. Kunde förstås inte hålla mina små tassar ifrån honom



... och här ser ni resultatet av detta. Min tripp till USA blir lite längre och lite mer instängd än vad jag hade förväntat mig, men det var kul så länge det varade!

Godnatt, puss på er


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0