anything could happen

Värdelös på att blogga. Livet är braa, blev äntligen frågad till prom av detta mattegeni från UC Berkeley, han är supersmart, söt och så rolig. Så det är himla fint. Annars så flyter allting på som vanligt. Läser svåraste boken i min American Lit, förstår inte varannat ord. Målar en groda just nu. Ställer ut mina teckningar i en artshow. Nästa vecka kommer jag att bli tv-kändis wohoo, ska intervjua en människorättsadvokat. Flyttar också snart tillbaka till mitt gamla hus eftersom min värdmamma ska opereras. Solen skiner, hänger i trädgården, har panik över hur fort tiden går, hatar på mina katter som måste vara de mest irriterande djuren i världen, det värsta är att de kan känna mitt hat så de älskar mig såklart över allt annat. Det var allt för idag. Puss


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0