spring breaaak

Hej mina vänner, det var längesedan. Här sitter jag nu i mitt nya rum. Har flyttat in hos Janie! Wohoo, lite förändring sådär med 81 dagar kvar i amerika. Katten är med förstås

 
Lovet började med lite river rafting


En kväll firade vi peace, love and understanding med middag, konsert och sedan dansdansdans, äntligen, hade saknat det så mycket

 
Sedan fortsatte det med lite påsk i sacramento, äggjakt (jag vann!!!) solsken, shopping och fet mat

titta på det här, sjukaste


sedan tog jag tåget hem efter ett besök på world market, passande hade tågbiljetten mamma mia tema



kom hem till zanes födelsedag


Sedan blev jag upphämtad av lite svenskar som matade mig med årets godaste äggmacka och lingondricka



Så åkte vi till santana row för lite mer svenska stoltheter

fördelen med bloggen är att man kan lägga upp hur många egobilder man vill hehe, bjuder på en till bara för det



och här är mitt nya rum


nu har ni fått min uppmärksamhet tillräckligt länge, nu ska jag ut och ha kul, puss

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0