we are your friends

Lånade pengar av mina kära päron och köpte mig en ny dator som jag är alldeles förälskad i. Den har touch screen, det är det enda jag tänker tillägga. Jag kan inte sluta beundra den.  Mina bilder är tyvärr fast i den gamla, ber till gudarna att de går att rädda, men har i alla fall några från facebook  ni kan få titta på. Sedan sist har jag gjort massa kul som jag knappt kommer ihåg, hade en jättebra födelsedag, gick med i världens största ukulele klubb, firade 4/20 på äkta Santa Cruz vis, har solat massor, sett en jätteinspirerande film om klimatförändringar och ja, det var allt jag kom ihåg.

Idag förvandlades jag förresten till världens lyckligaste människa när jag får hem en cd skiva på posten som innehåller en 20 minuter lång film med videohälsningar från alla mina vänner och gamla lärare, roliga klipp, massor av bilder och fin text. Det var de känslosammaste 20 minuterna på otroligt länge, tror de var de bästa 20 minuterna i mitt liv typ. Åh gud vad jag saknar Sverige just nu. Är plötsligt mer än redo att komma hem. Tack för att ni fick mig att inse det! Älskar er så mycket.
 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0