woaahh

Här är en bild från min fotoklass i fredags, vi har lagt på oss en vana att checka ut en kamera och kila ner till stranden. Vi jobbar hårt. Fråga mig inte varför de har så mycket kläder på sig, värmeslag. 


Och här är mitt crew, mina bästisar, vill inte åka ifrån demmm 



Idag har jag legat och solat i trädgården hela dagen med Elisa, sedan gick vi ner till stranden, brännan börjar ta sig. Hade ett fint ögonblick imorse när jag åt en sardinsmörgås till frukost och Janie kommer in och utbrister "oh herregud, du är ju svensk på riktigt" tydligen gillar inte amerikanare sardiner. Åt förresten också en jordnöt som en tvättbjörn kan ha rört eftersom de tydligen smitit in i köket inatt, så jag har förmodligen rabies. 



Oså en liten bild på mig, och en glad nyhet!! KANSKE, kanskekanske har en promdejt. Hoppas. Uppdaterar när jag vet mer. Är lite arg. Hur ska jag få en person som inte går på high school att spendera 165 dollar (!!) på en biljett. Och inte nog med det, denna person får inte vara över 20 år. Det är ett mission impossible ska jag säga er. Men kanske har lyckats. 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0