floppyfeat

Fick i onsdags 427 vykort signerade under Amnestys skriv för frihet kampanj. Är så himla fint att folk dyker upp och är engagerade i gruppen. Åkte in till kontoret och lämnade dem och möttes av applåder. Sedan jobbade jag, och sedan kom Jari och såg paradise hotel med mig. Mitt huvud var helt slutkört av allt pratande. 


I torsdags började jag dagen med att spänna tandställningen alldeles för tidigt på morgonen. Tog mig till skolan där jag hade filosofiska seminarium då vi diskuterade meningen med livet, sedan körde jag ett amnestymöte, Jari hämtade upp mig och vi åkte till allum för att köpa finkläder åt honom. Så kom första snön, så himla fint. 

 
I fredags hittade Andrea och jag en 50 lapp på golvet och ingen vågade ta den för vi ville inte förlora vår karma, men vi tänkte att det borde vara ok att köpa fika för den. Efter skolan skyndade jag mig som en dåre till min after work klockan 4. Började med mingel på kontoret sedan övergick det till volleybollturnering. Sedan gick jag med några av tjejerna till en dödsfin lägenhet i Vasa. Det mest förnedrande som hänt var när vi skulle gå och jag tänkte passa på och smita in på toaletten lite snabbt och på dessa 30 sekunder lyckas de gå och glömma mig i lägenheten så jag blev innelåst. De hade lämnat i två grupper så ingen fattade att jag inte var med och jag hade inte ett enda nummer. Det löste sig tillslut och vi gick till vasastan och drack öl men sedan övergav jag dem för mina vänner och labyrinten på excet. Idag ligger jag i sängen med gårdagens smink och en aning huvudvärk. Nu tänkte jag försöka rycka upp mig och plugga litegrann


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0