Cupcakes & Digi-photo

Tjahh, sitter i skolan och gor ytterst avancerade saker i photoshop. Forstar ifall ni blir imponerade. Min dag har varit bra hittills, min vardmamma nr 2 kom och hamtade mig och Zane imorse och hade med sig valentines cupcakes till frukost vilket var mysigt, sa laste jag lite i litteraturen, sedan gick jag och Phoenix ut och fotade siluetter och spelade in roliga videos i min painting klass, vi ska forresten vara med i en fashionshow och gora seriosa grodhopp hela runwayen med tiaror pa oss. Det var min larares ide. Nu ska jag leka lite till i ps, sedan ska jag till mitt favorit tea house och gora laxorna och ikvall ska jag ata ytterligare cupcakes pa ett cupcake party pa min vardbrors jobb. Puss och godnatt


Ps. Hittade en glad bild pa mig och Amelia och en fin bild pa Lindsey som vi tog forra veckan pa skoldatorn ocksa. 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0