fire dancers

Det är märkligt hur Santa Cruz alltid hittar en väg att muntra upp mig. Jag var så trött på alltihopa idag. Ville bara åka hem. Det slutade med att jag gick ut på en arg promenad och lyssnade på arg musik i hörlurarna på högsta volym. Gick av mig min ilska och hamnade på West Cliff, och turligt nog är det söndag idag. Söndag innebär firedancers. Stannade för mig själv och tittade på dem. Slutade med att jag stannade i timmar och hade en fantastisk kväll. Träffade nya vänner, hittade en ny surflärare, fick lite firedance-lektioner på plats, såg ett antal nakna män. Det var förövrigt en fantastisk syn, på ett icke-sexuellt sätt. De dansade nakna i mörkret precis bredvid fyren med endast elden som lyste upp deras hud, och så till ljudet av vågorna och bongotrummor som två gamla skäggiga män satt och spelade. Som att befinna sig i en annan värld. Jag tog inte med mig min kamera, men jag fick fram lite bilder från flickr, kul att jag känner igen människorna på bilderna. Såg dock inte killen som jag ska på dejt med nästa lördag. En av nakendansarna ska bjuda mig på kaffe. Kan ju bara bli bra. I alla fall, här får ni en liten bild av hur min kväll såg ut, såg förövrigt killen i vitt naken, hehe. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0