muuuu

Min dejt med Andrew i fredags var jättejättebra. Längar tills vi ska ses igen, vilket är på onsdag. Sedan har han en spelning med sitt band på fredag som jag ska gå på. Idag är det måndag, vilket hade kunnat vara jobbigt om det inte varit för att min skolgång är en dans på rosor. Läser lite, målar lite, gör lite fotoprojekt och sedan är dagen över. Pratade med min värdbror idag om att volontera på hans jobb, ett solenergiföretag. Han lovade att jag skulle få ett bra letter of recommendation som tack, och en t-shirt. Det är mycket möjligt att mina arbetsuppgifter kommer utföras i en grön gorillakostym. Saknar att springa omkring på stan och irritera min omgivning. Bilderna nedan är på Andrews hemlagade middag och en mycket het tjej i fotosalen.


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0