Godnatt

Så, jag lovade att jag skulle blogga om min vecka, tittade igenom min kamera och den var tom. Ska bättra mig, tänkte att jag ska låtsas att det inte är svinkallt och gå ner till stranden och ta lite fina "sommarbilder" endast för att göra er avundsjuka, det behöver inte synas på bilderna att jag håller på att frysa ihjäl. Jag berättade förresten aldrig om nakenmålningen, det var kul, det var jag, mina två kompanjoner (två söta pojkar i hipsterglasögon och rutiga skjortor) och 10 gamla gubbar, och så en vrålhet naken tjej. Det obekvämaste var att hon fokuserade blicken på mig hela tiden (om jag var hon hade jag också valt att titta på mig) men nu var jag alltså tvungen att studera hennes kropp samtidigt som hon stirrade på mig. Tänker inte visa er naket på bloggen för jag blev inte så nöjd, däremot ska ni nu få se början på mitt nya projekt, så växer det fram;

 
Min hund drömdre precis mardrömmar gnydde som en galning, vaknade upp och började skälla hysteriskt och springer nu omkring runt runt i huset. Jag drömde också mardröm inatt. Fredrik åkte rullskridskor endast iförd guldiga badbyxor i världens brantaste nerförsbacke för att imponera på några tjejer och jag såg honom ramla och skrapa upp sin bara hud mot asfalten, sedan kom en helikopter och hämtade honom. Vaknade och var jätteledsen. I bildbrist tänker jag visa er bild på mig middag

 
Såg förresten män som hatar kvinnor med engelsk text nyss. Det var en mycket märklig upplevelse. 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0