Omsalabin

Sitter i min säng och myser i min morgonrock, såg precis en film på bio som handlade om hur USA fångade Bin Ladin. Jag och Zane gick ut och åt, sedan vaktade vi ett mellanstadiedisco som hennes klass anordnade (så kul!) och så skulle Zane på dejt, så jag fixade mig en spontandejt med hennes söta klasskompis, så vi skulle gå på samma bio. Men, så ställde Zanes dejt in en halvtimma innan filmen började, hon joinade mig och Nathan, så jag kom precis hem från en mycket konstig dubbeldejt. Nathan var supersöt i alla fall och betalde för både min och Zanes biljett haha, finaste killen. Godnatt! ps. lovar att jag ska göra ett riktigt inlägg imorgon och berätta om min vecka

 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0