skisser för sommaren



Hej mina vänner! Är mitt uppe i finals, så min vecka har varit väldigt stressig. Igår hade vi en jättestor debatt om Gun Control (jag var för striktare regler, såklart) och min grupp vann. Efter skolan stannade jag kvar och målade och pratade med två av mina lärarinnor i flera timmar. Så himla fina, de köpte varm äppelcider till mig och så fick jag så mycket komplimanger att jag blev helt generad. Ms Franke sa att jag var en av de bästa skribenterna i hennes klass, och också hur hon sett min utveckling sedan jag kom hit. Hur lite jag än tycker om det amerikanska skolsystemet måste jag säga att mina tre lärarinnor är helt fantastiska. Efter det begav jag mig ut på äventyr med Zane, Courtney, Ashley, Briana och Jennie och så några okända pojkar. Det börjar bli varmare!
 

Var en helt fantastisk dag idag, sov tyvärr bort det mesta, men imorgon ska jag till stranden. Jag, Zane och Ruby gick ut och åt och skulle på bio, men den var slutsåld så vi gick hem och hade målarstuga istället, är äntligen så gott som färdig med min Avatar!


Nu ska jag gå och lägga mig, men godmorgon på er! 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0