Soft shock

Tvingade precis ut mitt fläsk i löpspåret. 9 km, andnöd och kväljningar resluterade det i. Julmat, förkylning och löpning är inte en så bra kombination. Skolan är igång igen, två veckor kvar av denna semestern (här ska ni inte tro att semester betyder ledighet minsann) sedan är det slut på sovmorgonen och jag byter ut mitt fantastiska 9.45 varje morgon mot 8.00 - Uäahh. Imorgon händer det något mycket spännande. Jag. ska. måla. nakna. människor. När jag kom och berättade att jag inte ens börjat min sketchbok (hehe) så gav Kati mig en ny uppgift. Så imorgon kväll klockan 19-22 ska jag studera nakna kroppar. Inte nog med det, jag ska göra det tillsammans med en attraktiv kille i hennes advanced painting klass. Har en känsla av att det kommer att bli ytterst obekvämt, men vad gör man inte för konsten. Varnar alltså nu i förtid för att det kanske kommer dyka upp en del naket här på bloggen snart. Apropå naket måste jag duscha. Adios. 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0