Unicorn-power

Just det, tänkte oroa min kära moder lite. Har nog tappat förmågan att känna smärta helt. Gick hem från min fantastiska dag och kände plötsligt att det gjorde lite ont i min högra fot, inte så farligt, men jag tänkte att min strumpa hade åkt ner på halva foten så det skavde lite. Var så irriterad över att min fina ensamma solnedsgångsstund blivit avbruten av en gammal gubbe på cykel som fått för sig att hans raggningsrepliker fortfarande fungerar på småflickor, så, jag ignorerade det, kom tillslut hem, tog av mig skorna. Jag tänker inte ens visa er vilken syn som mötte mig för det var så vidrigt. Men här kan ni se vilka spår det lämnade efter sig. Det hade till och med gått igenom skorna och syntes på utsidan. Sjukaste jag varit med om. Renade och plåstrade i alla fall om mig själv så nu väntar jag på enhörningens läkande krafter, Godnatt.  

 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0