Monday

Förra veckan och helgen har bestått av en massa latande på stranden, en del parkhäng, och så mitt livs första både jazz-konsert och black metal-konsert. Förhoppningsvis inte min sista black metal förövrigt, för det var så coolt!! De flesta killarna hade längre hår än mig, och så stod vi och headbangade till ett band som spelade som om allt var i slow motion, och det var helt mörkt därinne med tända ljus på sidorna och djävulsdyrkar saker upphängda på väggarna. Kändes som att jag var med i en film, en känsla som infinner sig minst tre gånger i veckan, vilket inte är att klaga på. En metalpojke gav mig en cd att ta med hem så nu ska jag minsann lyssna på.



Förresten, så långt ifrån black metal man kan komma, idag köpte jag min promklänning för 68 (!!) dollar, jag sparade över 220 dollar på den wohoo nöjdaste tjejen i världshistorien. Ska göra modevisningar oftare tror jag. Nu ligger jag här i min säng och gosar med en av mina katter, är hos min värdmamma nr 2 och ska bo här i två veckor hade jag tänkt. Kommer sakna Sirius dock. Mor och far vi måste skaffa husdjur
 
 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0