plugg

Idag är inte kuuul. Har tvättat och flyttat och pluggat. Badar i läxor just nu, har redan hållit på i flera timmar och har massa kvar och jag orkar inte. Det värsta är att det egentligen inte spelar någon roll, men jag fick en liten lapp idag som sa åt mig att jag minsann ligger på A+ i min American Lit och då finns den där lilla personen i huvudet som säger åt mig att jag måste behålla det. Vill förresten påpeka att det är EN klass som delar ut alla läxor jag någonsin har, och idag ska jag säga er att jag ska lämna smarta kommenterar på 5 avancerade artiklar, svara på 6 frågor om slaveri, Stanford och Milgram experimenten och hur makt påverkar människor, skriva en uppsats om en av frågorna jag svarade på och komma på tre egna fördjupande frågor om allt det här att ta med mig till skolan imorgon. EN KLASS, EN KVÄLL. Föreställ er då ifall jag valt 4 sådana klasser. FY. Har det i alla fall mysigt där jag sitter och dricker Guava juice med djävulskatten. Adios nu ska jag återgå till det smärtsamma pluggandet. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0