prom preparation

Det är morgonen för prom, igår gjorde jag min första manikyr och pedikyr och det var lite läskigt men jag överlevede och nu gnistrar mina naglar, äter pannkakor med yoghurt och bär till frukost och är lite nervös på något vis. Snart kommer hon som ska fixa hår och smink hem till mig och sedan ska jag iväg till Brianas hus och möta upp alla par för fotografering vid havet, sedan ska vi till skolan och hoppa på bussen som ska ta oss till den stora båten och sedan ska vi ut på tur i san franciscos hamn med middag och dans. Det är en vacker dag, solen skiner och jag har det braaa 
 

Här är en bild på Chase's 4 månader gamla hundvalp Panda. Det är det sötaste jag har sett i hela mitt liv. 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0