strawberry festival

Igår kväll bestämde sig min hund för att attackera en skunk vilket är den sämsta iden den någonsin fått och det resulterade i att jag har luktat så äckligt idag att jag har behövt hålla mig borta från folk, och jag har efter skolan ägnat två timmar åt att tvätta alla mina kläder inklusive jättejobbig handtvätt. Idag flyttar jag tillbaka till Janie som tur är eftersom huset luktar också. Blä. 

Som tur är spenderade vi halva dagen på en jordgubbsfestival, alltså ute i naturen. Jordgubbarna här måste ju vara det bästa, kommer sakna dem så mycket. Och att kunna äta precis hur många man vill också, mmhm.
 

Cykla för att skapa energi för att mixa smoothien!



Och ja vi åkte på riktigt i denna bussen så himla fint! 

 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0