Friday I'm in love

Fredag betyder numera endast ytterligare överflöd av tid att döda hemma i soffan. Åhhh min kropp skriker efter indiedisco på jazzhuset men naturligtvis bestämde mitt immunförsvar sig för att svika mig ytterligare en gång och ligger nu hemma med halsont. Har köpt kalorier för att överleva helgen (och resten av året) och julpyntat mitt rum för att trösta mig.

 
Igår var jag i alla fall på en jättemysig konsert med familjen och såg Timbuktu, Agnes, Darin, Jill Johnson, Brolle Jr, Pauline och Lasse Berghagen. Riktiga svenska godingar alltså. Måste säga att jag blev positivt överraskad, Lasses gospel-version av teddybjörnen fredriksson var inte att leka med. 

Har idag haft filosofiska seminarier hela dagen och ätit finlunch i Hulebäcks bamba. De lyxar verkligen till de under marknadsföringsveckorna. Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv, önskar er alla en mer party fredag än mig!


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0