natti

Innan jag börjar vill jag ge dig lite background music 



Sådär. 


Har popcornsmulor i hela min säng, har myst lite med gosedjurshunden. Var på avresemöte idag, så mycket info. Skrev på ett kontrakt som avsäger mig ett sexuellt liv i 10 månader, halleluljah. Imorgon ska jag jobba. Och jogga. Idag fick jag nämligen höra om sporten Cross Country, vilket kommer att bli min räddning nästa läsår då mina matvanor dryper av fett. Det går ut på att man springer. I en skog. Tyckte det lät spännande. Såg mig själv i spegeln och var ärlig. Jag har århundradets sämsta kondition. Jag springer till bussen och mjölksyran hade räckt till en hungrig kalv. Förändring krävs. 

ps. är du traffikant, varning för springande tomater - tror tyvärr inte jag blir ketchup

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0