torsdag

Spenderade hela min dag i min säng, ryckte upp mig och storstädade hela mitt rum och sedan gjorde jag och Zane upp planer på att äta middag på vår favoritrestaurang (endast på grund av att servitören ser ut som en blandning av Brad Pitt och Justin Timberlake och vi tycker om att titta på honom när vi äter) Först tog vi en tur ut på piren och naturligtvis går bilen sönder, mitt i vägen. Bara sådär. Vi fick hjälp av två unga män att putta in den på en parkeringsplats och sedan var vi fast. Ringde min stora kärlek och han dök upp 5 minuter senare och försökte hjälpa oss men det gick inte. Jag har förresten inte berättat att han krossat mitt hjärta. "You are a great gal Anna, but I think you are too young. That is saying nothing negative about you. I hope you can consider me your friend. We will still get to know each other" Snyft. Men jag tänker inte ge upp, om jag så ska fakea jesus återkomst först. 

Vi fick i alla fall nöja oss med ett matställe på piren, Zane gick igenom sin kontaktlista och vi fixade skjuts hem. Båda våra bilar är nämligen på reparation och vi åker till San Francisco imorgon, så vi får hyra en!


 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0