hejdå-anna

Har inte fått min dumma placering. Explorius ringer och orsakar hjärtklappning men vill bara ha svar på några frågor. Börjar bli helt nojjig. Har för många jag vill träffa och för mycket jag vill göra. 

Jag har världens finaste vänner. Det var myskväll med Emma som stod på schemat och vi började kvällen med en promenad. Svängde "spontant" förbi blåbärskullen och helt plötsligt står jag omringad av alla mina närmaste från alla olika håll och några till som skriker "surprise" och kramar mig som om jag vore målgörare fotbolls-vm, allt till ljudet av "Boten Anna" dunkande i högtalarna. Två minuter senare har jag fått på mig av min bror ditsmugglade festkläder, en vinbox upptryckt i famnen och festen är i full gång. Då och då avbröts den med frågequiz om mig, säckhoppning eller "sätta knorren på Anna" alltså mitt ansikte upptryckt på en jättestor gris. Hade den bästa kvällen, är så otroligt tacksam och vet inte hur jag ska klara mig utan alla dessa människor under så lång tid. 


Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0