Best Halloween of my life

Kan inte ens beskriva hur perfekt min halloween har varit, det är onsdag och klockan är alldeles för mycket för att jag ska vara vaken men måste dela med mig. Kvällen började med lite klassiskt trick or treating med dessa skönheter



Lärde mig av förra gången och skippade det vita sminket hahah, det är jag som har ritat fjärilen på Elisa!



Först var vi hemma och delade ut godis till alla som kom och knackade på, och det var en ensam man iförd en scream mask som kom tillbaka 5 gånger som var så läskig!!! Detta var efter andra gången, då vi var helt oförberedda och förväntade oss små söta barn, men så kom han och godiset flög över hela hallen!


Så gick vi ut själva! Alla var så generösa, vi befinner oss på en av de finare gatorna i området (med hus som var heelt sjuka)



Vilket också betyder att de går all in i halloweendekorationerna!! Lägg till läskig musik och rökmaskiner på det här så förstår ni. Människorna på balkongen är riktiga människor så ni vet. 


Och här har vi oss!!! 
 


Sedan kom dessa finisar och hämtade upp mig så körde vi först hem till Chris och minglade lite och sedan downtown



Där väntade det sjukaste jag sett. Det är mellan 15 000-20 000 utklädda människor som vandrar i en lång parad. Det var helt fantastiskt, har aldrig varit med om någonting liknande! Det fortsätter så långt du kan se, var svårt att få det på bild
 


Jag och Laurel sprang bara omkring och minglade bland alla människor, vissa kostymer var så sjuka, tog kort på några trevliga personer vi stötte på, här är Captain America!



Mums, ni skulle sett hans rumpmuskler.......


Och här är min absoluta personliga favorit, finaste jag sett, bästa är att han faktiskt ser ut som honom, Edward Scissorhands!! 




Så, det var det. Har haft den bästa halloween jag kunnat föreställa mig, är så glad över att jag får uppleva detta!!!!!!! Godnatt 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0