Bettys

Mina senaste dagar har varit... jobbiga. Fjärilarna i magen har nästan fladdrat sönder mig inifrån. Har förmodligen en ny värdfamilj om två timmar. Andrea är iväg på ett möte nu. Det är dock ännu inte 100% säkrat, men det ser ljust ut. Min lyckokaka igår sa till mig att jag hade en pleasant surprise waiting for me, så jag hoppas att det var detta den syftade på. Ikväll har jag tagit med Andrea och Josephine på en tack-för-allt-middag, för hur det än blir flyttar jag ju. Det känns lite sorgligt att behöva lämna dem. De fick välja precis vilken restaurang de ville, så tar de Bettys burger, typiskt dem. 

Om jag flyttar till den familjen bor jag jättenära denna stranden, vilket är min favorit (dog beach, så mycket glada hundar) så det vore så bra. Håll tummarna för mig. Denna bilden tog jag förresten i veckan. Mitten av november var det visst ja. 
 
 


Jag är så mätt att jag rullar fram, så gottt och amerikanskt och onyttigt underbart
 

Kommentarer

Lämna ditt visdoms-ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv något som bara jag får se

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0